Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Αγαπημένα Ιουλίου !

Καλο μηνα σε ολους ! Μπηκαμε επιτελους στον Αυγουστο ,τον αγαπημενο μου μηνα ! Σε αυτο το ποστ θα σας δειξω τα πιο αγαπημενα μου προιοντα για το μηνα που μας περασε



Οπως καταλαβαινεται το μηνα Ιουλιο, υπερυσχισαν τα εντονα χρωματα και οι ομορφες , καλοκαιρινες μυρωδιες!

  • Για τον καθαρισμο του προσωπου μου , χρησιμοποιησα το Anti-Acne wash, απο την Hydrovit. Ειναι ιδανικο για λιπαρες επιδερμιδες με ταση για ακμη. Πραγματικα δεν αφηνει καμια λιπαροτητα, ισως ομως αφηνει το προσωπο λιγο παραπανω ξηρο απ΄οσο χρειαζεται , με μια ελαφρια ενυδατικη κρεμα ομως ειναι μια χαρα! Εχει ευχαριστη μυρωδια, σχεδον ανεπαισθητη και μου αρεσει αρκετα!

  • Επομενα προιοντα ειναι ενα αρωμα 'τυπου' , ενα body mist και φυσικα ενα αποσμητικο σε σπρευ!
  • H κολωνια ειναι τυπου Prada Candy και μυριζει ακριβως ιδια με την γνησια και διαρκει τουλαχιστον 4-5 ωρες! Το body mist ειναι απο την καλοκαιρινη σειρα της essence, beach cruisers και ειναι ενα ακρως καλοκαιρινο , φρουτενιο mist!
  •  Το νεο αποσμητικο της fa μυριζει πραγματικα υπεροχα, το μονο αρνητικο του ειναι οτι χρειαζεται συχνη ανανεωση και φυσικα δεν διαρκει σε καμια περιπτωση 48 ωρες




  • Επομενα αγαπημενα προιοντα ειναι 3 βερνικια , σε ακρως καλοκαιρινες, παιχνιδιαρικες αποχρωσεις! Ειναι απο τις εταιριες seventeen, essie και orly. Στην επομενη φωτογραφια σας εχω και ενα μανικιουρ που επειχηρισα να κανω με αυτα τα βερνικια. Αν σας αρεσε αφηστε μου ενα σχολιο απο κατω , για να κανω ενα ποστ με μινι tutorial για το συγκεκριμενο μανικιουρ!


  • Αναντικαταστατες body lotion απο την bioten! Χρησιμοποιησα πολυ την συγκεκριμενη , με εκχυλισμα κυδωνιου και lime. Μυριζει πολυ ομορφα και η μυρωδια διαρκει πανω στο σωμα 

  • Τελευταιο αγαπημενο προιον ειναι η all about matt πουδρα , σε ελευθερη μορφη απο την essence. Προσαρμοζεται στο χρωμα καθε επιδερμιδας μιας και ειναι ασπρη, σε καμια περιπτωση δεν αφηνει ασπρο το δερμα. Την χρησιμοποιω πανω απο την bb της nivea.

Αυτα ηταν τα αγαπημενα μου προιοντα για τον μηνα Ιουλιο!
                                                Ελπιζω να σας αρεσαν, φιλια πολλα !

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα, ειδικά τα νύχια σου με τον συνδυασμό και το σχέδιο που έκανες!!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος ο συνδιασμός στα νύχια σου!! ☺
    Σε περιμένω και στο δικό μου blog: beautybykaterinaki.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία αγαπημένα!
    ο συνδυασμός στα νύχια σου τα σπάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω (λάτρευα μάλλον :( ) την πούδρα της Essence και δυστυχώς καταργήθηκε! :/
    Κι εγώ στις διακοπές το ίδιο γαλάκτωμα χρησιμοποιούσα! :)
    Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ :) Οσο για την πουδρα της essence, την αγορασα αρκετα προσφατα απο το hondos στην Ερμου, δεν γνωριζω αν καταργηθηκε μετα

      Διαγραφή