Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Προσωπικη εμπειρια με την εταιρια Korres

Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες παραγγειλα ενα σετ καλλυντικων Κorres
,απο ενα ηλεκτρονικο φαρμακειο που περιειχε εκτος απο τα καλλυντικα ενα αρωματακι 1,2 ml . Δυστηχως οταν πηγα να ψεκασω στο χερι μου με το vaporizater ,διαπιστωσα πως το αρωματακι ηταν αδειο.
Εστειλα λοιπον ενα μηνυμα στην εταιρια για να επισημανω το λαθος που εγινε. Η εταιρια εσπευσε να απαντησει αμεσα και πολυ ευγενικα στην επισημανση μου και αυτο που μου ειπαν ειναι, οτι λυπουνται για την δυσαρεστη εμπειρια που ειχα και να στειλω τα στοιχεια μου, ωστε να επικοινωνησουν με το τμημα ελεγχου ποιοτητας.
Αργησα ομως να δω την απαντηση της εταιριας καθως εκανα καποιες μερες να μπω στον λογαριασμο μου και δειχνοντας αλλη μια φορα την ευγενεια και τον επαγγελματισμο τους μου ξαναστειλανε μηνυμα, το οποιο ελεγε πως περιμενουν τα στοιχεια μου για να επικοινωνησει μαζι μου το αρμοδιο τμημα ! Εστειλα λοιπον τα στοιχεια μου και την αμεσως επομενη μερα επικοινωνησαν μαζι μου μεσω τηλεφωνου και μου ειπαν οτι θα μου στειλουν νεα δειγματα! Σημερα παρελαβα τα δειγματα που μου εστειλαν και θελω να τους πω ενα μεγαλο μπραβο για τον επαγγελματισμο, την αμεσοτητα και την ευγενεια που εδειξαν ! Συγχαρητηρια και σας ευχαριστω παρα πολυ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου