Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Προιοντα για τα μαλλια που χρησιμοποιω

Αυτα ειναι τα προιοντα που χρησιμοποιω  για τα μαλλια μου τον τελευταιο καιρο.
 
Δεν ειμαι απολυτα ευχαριστημενη απο ολα , αλλα εχουν και τα 4 κατα την γνωμη μου πολυ ωραια μυρωδια, το καθενα διαφορετικη.
1. Αυτο ειναι το λαδι Reflection, της εταιριας Jean Iver. Θεωρω οτι για το συγκεκριμενο λαδι γινεται πολυς ντορος για το τιποτα. Για τα δικα μου μαλλια ειναι πολυ λιπαρο και ενω υποσχεται αναδομιση και θρεψη εγω δεν ειδα καμια απολυτως διαφορα. Μαλακωνει τα μαλλια , αλλα δεν κραταει για πολλες ωρες αυτο. Η τιμη του ηταν 10€ , κατα την γνωμη μου πολυ υψηλη για αυτα που προσφερει. 
2. Αυτο ειναι το balsamo sprey απο την pantene pro-v. Το αγορασα πολυ προσφατα οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο. Κανει τα μαλλια αναλαφρα και εχει ενα πολυ ομορφο διακριτικο αρωμα . Εχει 2 φασεις και για αυτο χρειαζεται ανακατεμα πριν τη χρηση. Το βρηκα στην πολυ προνομιακη τιμη των 2€ (καθως ηταν σε εκπτωση) και φυσικα δεν εχασα την ευκαιρια να το αγορασω!
3. Αυτη ειναι μια κρεμα μαλλιων της σειρας Keratinology, απο την εταιρια Sunsilk . Τη χρησινοποιω πολυ καιρο και ειμαι αρκετα ικανοποιημενη με το αποτελεσμα, συνηθως τη χρησιμοποιω σε νωπα μαλλια και βλεπω αρκετα μεγαλη διαφορα! Τα μαλλια μου φαινονται πιο λαμπερα και ειναι πιο απαλα και το αρωμα κραταει μεχρι το επομενο λουσιμο. Την αγορασα 6.50€
4. Το αγαπημενο λαδακι της Garnier, MIraculous oil. Το αγαπημενο μου προιον για τα μαλλια. Κανει οτι ειναι δυνατoν να κανει ενα λαδι για τα μαλλια και για 'μενα ειναι το καλυτερο που εχω δοκιμασει.Κοστιζει 9€ 




2 σχόλια: