Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

I-herb haul !!

Γεια σας κοριτσια! Εβγαλα επιτελους pay pal καρτα για να κανω ανετα τις αγορες που θελω απο το εξωτερικο! Εχω ηδη κανει 2 παραγγελιες απο το i-herb και τις εχω ηδη παραλαβει. Αυτες λοιπον θα σας δειξω στο σημερινο ποστ!

 Να τονισω πως τα πραγματακια που ειχαν φοβο να ανοιξουν κατα την μεταφορα , ηταν τοποθετημενα σε σακουλακια. Οι εταιριες που θελησα οποσδηποτε να δοκιμασω απο το site ηταν η elf και φυςικα η real techniques !

Επιτελους απεκτησα και εγω 2 πινελα απο την πασιγνωστη πλεον, real techniques. Το blush brush και το setting brush. Το πινελο του ρουζ το εχω καταευχαριστηθει . Το setting brush δεν το εχω δοκιμασει ακομα επειδη το παρελαβα πιο προσφατα αλλα ειναι πολυ μαλακο ! 

Στην 1η παραγγελια πηρα ενα απο αυτα τα liposan και μου αρεσε παρα πολυ , τολμω να πω πως ειναι απο τα πιο ενυδατικα προιοντα για τα χειλη που εχω δοκιμασει! 

Αγορασα το πολυσυζητημενο , πολυχρηστικο λαδι καρυδας και μια κρεμα σωματος-χεριων με αρωμα βουτυρο-κακαο 

Μερικα καλλυντικα απο την πολυ οικονομικη elf. Το μονο που εχω δοκιμασει ειναι το eyeliner και ομολογω πως δεν μου αρεσε καθολου, για να βγει το αποτελεσμα που βλεπετε στο swatch χρειαστηκαν πολλα περασματα. Ευελπιστω να μην απογοητευτω απο τα υπολοιπα καλλυντικα, θα κανω συντομα review! 

Τελευταιο προιον που αγορασα ειναι βιταμινες τις οποιες χρησιμοποιω μονο 2 μερες οποτε η αποψη μου δεν ειναι ακομα ολοκληρωμενη γι'αυτες.

Αυτα ηταν τα πραγματακια που αγορασα απο i-herb και καναν και οι 2 παραγγελιας να μου ερθουν σχεδον 2 εβδομαδες. Σας δινω και αυτον τον κωδικο για να εχετε 5 εως 10$ λιγοτερα για την 1η σας παραγγελια : QKV997

Αυτα απο'μενα φιλια πολλα! 

12 σχόλια:

  1. διαλεξες τελεια προϊοντα..ολα ενα και ενα..τα περισσοτερα τα εχω δοκιμασει και σου λεω οτι θα μεινεις υπερευχαριστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ , εχω ηδη μεινει πολυ ευχαριστημενη απο τα περισσοτερα, σιγουρα θα κανω και αλλες παραγγελιες απο το site!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου!! Ολά φαίνονται πολύ όμορφα, σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό να αγοράσω λάδι καρύδας αλλά δεν έχει τύχει ακόμα!!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To εχω λατρεψει το λαδακι καρυδας, το αγορασα τυχαια και πραγματικα δεν το μετανιωσα καθολου!

      Διαγραφή
  3. Κάτι μου λέει ότι είμαι η μόνη που δεν έχω ψωνίσει ακόμα από i-herb! :Ρ Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε βρε καλές αγορές!!! υπέροχα τα πραγματάκια που πήρες, με γεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου κορίτσι μου! Τι εθισμός αυτό το iherb!!! Εύχομαι να σου αρέσουν τα υπόλοιπα πραγματάκια απο ELF τουλάχιστον. Να μας πεις τη γνώμη σου για το coconut oil και τους τρόπους που το χρησιμοποίησες. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ ! Πραγματικα εθισμος το i-herb , εχω φτιαξει τεραστια wishlist ! Συντομα θα ακολουθησει ποστ για το λαδακι καρυδας και τις χρησεις του, φιλιαα

      Διαγραφή