Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

My summer essentials <3

Hello beauties! Σημερα σας εχω ενα ποστ , ακρως καλοκαιρινο! Θα σας δειξω τα πραγματακια που θεωρω πως ειναι απαραιτητα για την δικη μου ρουτινα , κατα τη διαρκεια ολοκληρου του καλοκαιριου !

Οπως βλεπετε εχει απ'ολα! Προιοντα για περιποιηση μαλλιων, αντιηλιακη προστασια προσωπου και σωματος, καλλυντικα κτλ.
Παμε να τα δουμε αναλυτικοτερα!

Και φυσικα τι θα ηταν το καλοκαιρι χωρις τετοιου ειδους προιοντα; Ειτε σε διακοπες , ειτε στην καθημερινοτητα μας ,ολοι χρειαζομαστε προιοντα για την προστασια απο τον ηλιο και φυσικα λαδι που επιταχυνει το μαυρισμα! 
Εγω χρησιμοποιω το αντιηλιακο της apivita για το προσωπο, εχει spf 30 ενδεικνειται για κανονικες-λιπαρες επιδερμιδες και αφηνει ματ αποτελεσμα.  
Δεν απλωνεται πολυ ευκολα καθως στεγνωνει γρηγορα και θελει γρηγορες κινησεις. Εχει ευχαριστη υφη και μυρωδια!
Χρησιμοποιω αντιηλιακο σε μορφη σπρευ απο την nivea με spf 20. 
Το αγαπημενο μου λαδακι ειναι της coppertone , το ξεχωριζω απο ολα τα υπολοιπα λαδακια μαυρισματος γιατι την υπεροχη μυρωδια του δεν την εχω βρει σε κανενα αλλο! 

Το καλοκαιρι δεν θελουμε το μακιγιαζ μας να ειναι βαρυ. Τα χρωματα που επιλεγουμε ομως ειναι πιο ζωηρα! 
Για το καλοκαιρινο μακιγιαζ μου χησιμοποιω την bb της nivea ,εχει μετρια καλυψη και ελαφρια υφη, τη σεταρω με πουδρα γιατι αλλιως μετα απο λιγες ωρες βγαζει λιπαροτητα. 
Λατρεψα αυτο το ρουζακι dido, οτι πρεπει για καθημερινο μακιγιαζ! 
Ενα κοραλι κραγιον δεν πρεπει να λείπει απο καμια συλλογη τετοια εποχη! Το συγκεκριμενο ειναι το stay with me coral , απο τη σειρα super stay 14h της maybelline. 
Ενα εντονο μολυβακι για τα ματια, σε ενα ανοιχτο μπλε που ειναι must για φετος! Το συγκεκριμενο ειναι το 09 απο τα smart pencil της erre due

Και φυσικα τι θα ηταν το καλοκαιρο χωρις bronzer; Αγαπημενο matte bronzer   , ειναι το bronze goddess , της estee lauder. Δινει ηλιολαμενη οψη στο προσωπο και ειναι ιδανικο για κοψιματα

Δεν μου αρεσουν τα "βαρια" αρωματα αυτη την εποχη, αλλα το συγκεκριμενο εχει μια φρουτωδη ελαφρια μυρωδια που μενει για πολλες ωρες. Ειναι το paradise απο oriflame
Ενα body mist τσαντας με αρωμα καρπουζι, απο το μαγαζι time4beauty. 
Μυριζει πραγματικα καρπουζι! Ειναι πολυ δροσερο και φρουτωδες , το εχω συνεχεια μαζι μου! 

Το ιαματικο νερακι της avene ειναι μονιμα διπλα μου! Ειναι πολυ δροσιστικο και καταπραυντικο , το χρησιμοποιω συνεχεια, ακομα και για να σεταρω το μακιγιαζ μου! 
Δεν θα μπορουσε να λειπει απο αυτο το ποστ ενα after sun! Το συγκεκριμενο ειναι απο hawaiian tropic και μυριζει απιστευτα, το εχω "λιωσει"!
Τελευταιο προιον ειναι ενα προστατευτικο απο τον ηλιο για τα μαλλια, ειναι απο την schwarzkopf proffesional, το χρησιμοποιω παντα πριν παω στην παραλια 

Αυτα ηταν τα δικα μου summer essentials! Ποια θεωρειται εσεις απαραιτητα προιοντα για το καλοκαιρι; 

Φιλια πολλα!! 

6 σχόλια:

  1. Το νεράκι της avene το έπαιρνα συνέχεια εδώ και 3 χρόνια, φέτος το αντικατέστησα με ένα απο την Carroten.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες επιλογές.. :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλα προϊοντα..πηρα πολλες ιδεες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή