Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Haul με αγορες και mini reviews

Γεια σας κοριτσια! Ξερω οτι εχω αρκετο καιρο να κανω καινουργιο ποστ λογω υποχρεωσεων αλλα σημερα θα επανορθωσω με νεες αγορες και μινι reveiews!
Αυτες ειναι οι αγορες μου τον τελευταιο καιρο! Καποια πραγματακια απο αυτα τα εχω χρησιμοποιησει και εχω ηδη σχηματισει αποψη για αυτα ,την οποια και θα σας πω παρακατω

Μετα την αγορα των face strips βρηκα και αγορασα τα αντιστοιχα για την μυτη. Πραγματικα ειναι παρα πολυ καλα. Καθαριζουν σε βαθος την περιοχη της μυτης και αφαιρουν τα μαυρα στιγματα. 
Χρησιμοποιω επισης και αυτο το μηχανικο μολυβακι της erre due το οποιο ειναι σε ακρως ανοιξιατικη αποχρωση. Εχει πολυ καλη αποδωση χρωματος και μετρια διαρκεια 

Δειγματακια clinique τα οποια ηταν δωρο σε περιοδικο. Δεν τα εχω δοκιμασει ακομα 

Αυτα τα ομορφα σαπουνακια δεν τα αγορασα αλλα μου τα εστειλε η σελιδα ΠαρασκΕΥΗ σαπουνιου. Το ενα  εχει αρωμα πρασινου μηλου και το αλλο λεμονιου και μυριζουν και τα 2 εξισου υπεροχα! 

Πηρα ενα κραγιον Korres, το οποιο απλα εχω δοκιμασει την αποδωση του στα χειλη η οποια ειναι μετρια. Η αποχρωση του ειναι ροζ απαλη και το τελειωμα του ειναι σατινε 


Τα πρωτα μου αποκτηματα απο την bomb cosmetics! Φοβερες μυρωδιες , ειδικα η βομβα μπανιου. Δεν τα εχω δοκιμασει ακομα ,αλλα ανυπομωνω και σιγουρα αφου δοκιμασω το body polish θα γραψω review για αυτο! 

Εβλεπα καιρο αυτο το foundation σε ηλεκτρονικα φαρμακεια και αποφασισα να το αγορασω. Ευτυχως η αποχρωση εκατσε ακριβως στην δικη μου . Εχει μετρια καλυψη, ημιματ τελειωμα και μεγαλη διαρκεια. Ειναι πολυ ελαφρυ και δινει πολυ φυσικο τελειωμα στο προσωπο. Το δερμα μου ειναι λιπαρο και μου φανηκε αρκετα καλο foundation για τις αναγκες του δερματος μου. 

Πηρα επιτελους αυτο το liposan macadamia που ολοι μιλανε γι'αυτο ( και οχι αδικα!) Προσφερει στα χειλη οση ενυδατωση χρειαζονται για πολλες, πολλες ωρες , μυριζει τελεια και ειναι αχρωμο. Αγορασα επισης ενα ασετον της beauty line και μια κολωνια χυμα , η οποια ειναι απομιμιση της body του οικου burberry που πραγματικα ,ενω εχω και το γνησιο αρωμα ,εκτος της συσκευασιας δεν βρηκα καμια αλλη διαφορα! 

Αυτα απο'μενα , τα λεμε συντομα στο επομενο ποστ, φιλια!






6 σχόλια:

  1. το lip butter αυτό θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ!
    Εύχομαι να χαρείς τις αγορές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το lip butter τα έχω πάρει και εγώ και είναι τέλειο .Ανυπομονώ να μας πεις τις απόψεις σου για το Body polish και την βόμβα μπάνιου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραιες αγορές!! Το body polish πρεπει να ειναι εξαιρετικό! Ανυπομονώ για το review!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ <3 και εγω εχω ακουσει τα καλυτερα γι΄αυτο το body polish!

      Διαγραφή