Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Αγαπημενα προιοντα Φεβρουαριου <3

Κλησπερα κοριτσια και καλο μηνα, μπηκε επιτελους ο Μαρτιος που σημανε τη ληξη του χειμωνα και την εναρξη της ανοιξης! Σημερα θα σας δειξω ποια ηταν τα αγαπημενα μου προιοντα για τον μηνα που μας περασε


Τα αγαπημενα μου αυτο τον μηνα ειναι σχετικα με περιποιηση προσωπου και σωματος 

Χρησιμοποιησα πολυ το gel καθαρισμου της bioten με εκχυλισμα κυδωνιου και μ' αρεσε παρα πολυ! Μου αρεσε η αισθηση που αφηνει στο δερμα, δεν αφηνει καταλειπα μακιγιαζ και εχει πολυ ευχαριστη μυρωδια. Το μονο αρνητικο που βρισκω σε αυτο το προιον ειναι η συσκευασια του ,διοτι θεωρω οτι βγαζει πολυ μεγαλυτερη ποσοτητα απο αυτη που χρειαζεται 

Επομενο αγαπημενο ειναι ενα σαμπουαν   Gliss με κερατινη. Αφηνει τα μαλλια μου παρα πολυ απαλα και εχει υπεροχη μυρωδια που διαρκει παρα πολυ και στα μαλλια. Θα ειναι σιγουρα για πολυ καιρο ακομα στα αγαπημενα!

Απο τοτε που το πηρα στα χερια μου το χρησιμοποιω καθημερινα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενη. Αφηνει απαλο και ενυδατωμενο το δερμα με μια ελαφρια μυρωδια απο βουτυρο κακαο και macadamia 

Λακ jean iver με πολυ δυνατο κρατημα, διαρκει πολλες ωρες και δεν βαραινει τα μαλλια

Τελευταια αγαπημενα για τον μηνα που μας περασε ειναι ενα spot stick απο frezyderm και ενα lip balm korres. Το στικ απο frezyderm ειναι αρκετα καλο αλλα χρειαζεται τουλαχιστον 2 φορες την ημερα εφαρμογη για να δρασει. 


Αυτα απο 'μενα φιλια πολλα!!

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία προιόντα!!!
    Το δοκίμασα το αφρόλουτρο αλλά δεν μου άρεσε! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ <3 Μπορει να σου αρεσει καποιο αλλο απο την καινουργια σειρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα!!!Εχω χρησιμοποιήσει και εγώ την λακ από Jean Iver και μου άρεσε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα...το αφρολουτρο πρεπει να το δοκιμασω αλλα οχι σε αυτη τη μυρωδια..ναι ναι ειμαι στο 5% των κοριτσιων που δεν του αρεσε αυτη η μυρωδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γουστα ειναι αυτα, πιθανον να σου αρεσει καποιο αφρολουτρο της σειρας με αλλο αρωμα , φιλια <3

      Διαγραφή