Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Double post για δειγματακια που παρελαβα απο elmeria και healthy scoop

Γεια σας κοριτσια! Σημερα παρελαβα δυο δεματακια απο την εταιρια elmelia bio και την healthy scoop!

 
Αυτα ειναι τα δειγματα που μου εστειλε η healthy scoop. 
  • Μερικα δειγματα ηταν της εταιριας earth  friendly baby που απευθυνεται σε μωρα ή και παιδακια μικρης ηλικιας. Η εταιρια εχει βρεφικα καλλυντικα με οργανικα συστατικα.
  • Ειχε 2 δειγματα κρεμας για το σωμα της εταιριας forever ink .Η οποια απευθυνεται σε ανθρωπους που εχουν τατου και υποσχεται προστασια των τατουαζ κατα την εκθεση στον ηλιο και εχει 45 spf
  • Παρελαβα αρκετα δειγματα απο το kiten beauty , δακρυα ομορφιας. Βοηθαει στο να μην γερνανε τα ματια. Ομολογω να πω πως εγω προσωπικα δεν θα ηθελα να χρησιμοποιησω κατι τετοιο στην ηλικια που ειμαι τωρα , θα τα χρησιμοποιησει ομως η μητερα μου και θα επακολουθησει review! 
  • Και τελος παρελαβα το rol on για τα ποδια της εταιριας kerasal. Καταλληλο για κουρασμενα και βαρια ποδια .

Αυτα ειναι τα δειγματακια που μου εστειλε η εταιρια elmelia bio .
  • Ηταν καποια αρωματακια της aorelle. Τα αρωματα ηταν lotus bambou, a de rose, vanille ambree. Αυτο που μου αρεσε πολυ ηταν το a de rose. Μυριζει τριανταφυλλο και εχει πολυ εντονο και ωραιο αρωμα 
  • .Απο την ιδια εταιρια ηταν και τα δειγματα κρεμας νυχτας, κρεμας ημερας και serum προστασιας νεοτητας. Θα μπουν σε εφαρμογη απο αυριο το πρωι! 
  • Επισης , το δεματακι περιειχε ενα σαπουνακι της εταιριας equalya. Μυριζει παρα πολυ ομορφα και υποσχεται θρεψη και απαλοτητα στην επιδερμιδα.
  • Παρελαβα μια λοσιον καθαρισμου προσωπου-ματιων ( για καθε τυπο δερματος ) , ειναι της εταιριας l'eau micellaire και εχει απαλο πολυ ομορφο αρωμα τριανταφυλλου! Οταν θα εχω εμπεριστατωμενη αποψη για αυτη τη λοσιον θα κανω review.
Ολα τα προιοντα της εταιριας elmelia ειναι βιολογικα!  

     Τα λεμε συντομα με νεο ποστ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου